Wysyłka

W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony towar?
Zamówienia wysyłamy za pomocą uznanych na rynku firm kurierskich - UPS, DHL, DPD, GLS, PPL, InPost a także Poczty Polskiej oraz Poczty Czeskiej.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia wysyłamy w ciągu 24h, od momentu złożenia zamówienia, w dni robocze. Kurier dostarcza przesyłkę w ciągu 24h od nadania, w dni robocze.

Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?
Niestety, nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłki. Kurierzy są zwykle elastyczni i jeśli nie zastają kogoś w domu, wówczas kontaktują się z adresatem telefonicznie.
Jeśli zdecydujesz się na dostarczenie zamówienia poprzez Paczkomaty InPost, możesz je odebrać w o dowolnej godzinie.

W jaki sposób mogę odebrać przesyłkę, jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?
W takiej sytuacji kurier będzie kontaktował się telefonicznie z klientem, aby umówić się na odbiór paczki w innym terminie lub innym miejscu. Jeżeli kurier nie jest w stanie dodzwonić się do klienta wówczas pozostawia informację awizo.

Ile wynosi koszt przesyłki w kraju?
Koszt wysyłki na terenie Polski jest uzależniony od wartości zamówienia i sposobu dostawy. Prosimy zapoznać się z aktualnym cennikiem na stronie Wysyłki, dostawy, czas realizacji.

Ile wynosi koszt przesyłki za granicę?
Koszt przesyłki za granicę jest uzależniony od kraju, do którego ma być wysłane zamówienie. Prosimy zapoznać się z aktualnym cennikiem na stronie Wysyłki, dostawy, czas realizacji.

Czy prowadzą Państwo sprzedaż tylko wysyłkową, czy też można osobiście dokonać zakupu?
Jesteśmy sklepem internetowym i sprzedaż naszych produktów odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową. Nie ma możliwości zakupienia towaru i odebrania go bezpośrednio w siedzibie w firmie.

Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszonym stanie.

Jak należy się zachować jeżeli otrzymamy uszkodzoną paczkę?
Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są pakowane i sprawdzane przez 2 osoby wzajemnie się kontrolujące. Paczka jest oklejana taśmą firmową. W sytuacji, gdy przesyłka nosi znamiona ingerencji innych osób (uszkodzona taśma lub opakowanie), powinno się odmówić odbioru. Należy wtedy poinformować nas o takim zdarzeniu, a następną przesyłkę wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe.

Skąd będę wiedział kiedy otrzymam przesyłkę?
Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są w zakładce "Twoje konto". Dodatkowo, na konto e-mail podane podczas rejestracji wysyłane są wiadomości ze statusem zamówienia.

Czy przesyłka może być wysłana na inny adres niż podany przeze mnie podczas rejestracji?
Składając zamówienie system automatycznie wczyta dane adresowe, na które zostanie wysłana paczka. Jeżeli chcesz otrzymać zamówienie na inny adres możesz te dane zmienić w II kroku zamówienia.

Jakie dokumenty otrzymam wraz z zamówionym towarem?
Do każdego wysłanego towaru dołączamy formularz odstąpienia od umowy i paragon, który jest dowodem zakupu. Możemy również wystawić fakturę VAT zamiast paragonu fiskalnego. Oprócz tego, produkty które tego wymagają zawierają instrukcję i kartę gwarancyjną.

Skąd dowiedzieć się na jakim etapie jest moje zamówienie?
Logując się na swoim koncie możesz zobaczyć co dzieje się z Twoim zamówieniem w danej chwili.

 

Płatności

W jaki sposób mogę zapłacić za towar zakupiony w Supersklepie?
Do wyboru jest kilka sposobów zapłaty za zakupy:

KARTA KREDYTOWA - Po złożeniu zamówienia zostaniesz skierowany na stronę firmy PayU, która obsługuje płatności kartami w naszym sklepie. Połączenie z tą stroną jest szyfrowane i w 100% bezpieczne. Zostaniesz poproszony o podanie danych z karty, które trafią bezpośrednio do Twojego banku. Przy tym sposobie płatności masz dodatkową możliwość wybrania innego adresu wysyłki - odbiorca nie musi posiadać przy sobie gotówki przy odbiorze.

PRZELEW ON-LINE - W tym przypadku operację zabezpiecza również serwis PayU. Po wybraniu swojego operatora zostaniesz skierowany na jego stronę internetową, gdzie po zalogowaniu się na swoje kotno bankowe dokonasz wpłaty. Dostępne są usługi wszystkich największych banków w Polsce.

ZA POBRANIEM - zapłacisz za przesyłkę przy odbiorze paczki.

PRZELEW TRADYCYJNY - Możesz przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. W takim przypadku warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku.

Chciałbym zapłacić za zakupy zrobione w Supersklepie przelewem, czy jest to możliwe?
Tak, jest to możliwe. Można wybrać taki rodzaj płatności i jest on bardzo wygodny szczególnie przy dużych kwotach. Paczka jest wysyłana w momencie gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. Następuje to zazwyczaj następnego dnia po zleceniu przelewu.

Chciałbym uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar, czy jest to możliwe?
Oczywiście, jest to możliwe. Na każdy sprzedawany przez nas towar możemy wystawić fakturę VAT. Wystarczy poinformować nas o tym w komentarzu zamówienia. Wymagane dane to: Nazwa firmy, adres i NIP.

Chciałbym zmienić dane na fakturze, którą otrzymałem i w której są błędnie wpisane dane. Co mam zrobić aby otrzymać poprawioną fakturę?
Źle wystawioną fakturę należy do nas odesłać wraz z właściwymi danymi. My natychmiast wyślemy poprawioną fakturę.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
Informacje na stronach Supersklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane.

Czy istnieje możliwość spłacania ceny zamówionego towaru w ratach?
Istnieje możliwość płatności ratalnej. Obsługę zapewnia serwis PayU. Wyboru sposobu płatności należy dokonać podczas składania zamówienia. Minimalna kwota zamówienia w takim przypadku wynosi 300 zł.

 

Realizacja zamówienia

Czy muszę najpierw założyć konto aby dokonać zakupów?
Aby móc kupować w SUPERSKLEPIE nie musisz posiadać konta klienta. Możesz dokonać zakupów bez rejestracji, jako gość.

Na czym polega rejestracja w SUPERSKLEPIE?
Rejestracja polega na wypełnieniu krótkiego formularza, w którym podaje się swoje podstawowe dane. Informacje te są nam potrzebne do realizacji zamówienia. Dzięki temu każdy klient ma dostęp do historii swoich zamówień. Do logowania będzie służył podany podczas rejestracji login oraz hasło.

Co uzyskuję rejestrując się w SUPERSKLEPIE?
Rejestrując się w SUPERSKLEPIE automatycznie zakładasz swoje konto, do którego dostęp ma tylko jego właściciel. Posiadając własne konto:
- możesz składać zamówienia
- korzystać z SuperClubu
- widzisz stan swojego zamówienia oraz możesz przeglądać historię wszystkich swoich zakupów.

Zamówiłem dwie rzeczy ale osobno. Czy dostanę je w jednej przesyłce, czy będę musiał płacić dwa razy za przesyłkę?
Zamawiając kilka produktów w oddzielnych zamówieniach można liczyć na czujność naszych pracowników i przesyłkę łączną. Aby tak się stało zamówienie musi jednak być wysłane z tego samego konta. Najlepiej jest skontaktować się z nami i uprzedzić nas o takiej sytuacji lub napisać o tym w komentarzu do zamówienia.

Przez pomyłkę zamówiłem towar, którego wcale nie chcę kupić. Co robić w takiej sytuacji?
Jeśli przypadkiem złożyłeś zamówienie, którego nie chcesz otrzymać, wówczas prosimy o jak najszybszy kontakt z z nami pod adres info@supersklep.pl lub telefonicznie pod numerem 0 801 011 189. Możesz również wejść na swoje konto w Supersklepie, w którym będziesz mógł anulować niechciane zamówienie.

Jak obejrzeć lub przymierzyć produkt w SUPERSKLEPIE?
Zrobiliśmy wszystko, żeby jak najdokładniej zaprezentować nasze produkty. Każdy produkt jest fotografowany w kliku ujęciach o bardzo dużej rozdzielczości. Każde zdjęcie można powiększyć klikając na nie. Oprócz tego towar dokładnie opisujemy i podajemy tabele rozmiarów. Jeżeli klient ma wątpliwości lub pytania zawsze może się skontaktować z naszą obsługą e-mailem info@supersklep.pl lub telefonicznie 0 801 011 189.

 

Zwroty, wymiany, reklamacje

Czy istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny?
Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełniłby Twoich oczekiwań to można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Produkt należy odesłać na własny koszt pod adres.

SUPERSKLEP
ul. Handlowców 2
32-085 Modlniczka k/Krakowa
E-mail: reklamacje@supersklep.pl
tel.: 12 638 00 90

Do przesyłki można dołączyć "Dokument odstąpienia od umowy" wraz z numerem rachunku bankowego na jaki mają zostać zwrócone pieniądze - znacznie ułatwi to procedurę zwrotu pieniędzy.

Czy istnieje możliwość wymiany zakupionej odzieży na inny rozmiar?
Oczywiście, gdy tylko rozmiar okaże się nieodpowiedni można go wymienić na inny. Należy wówczas odesłać produkt wraz z wypełnionym "Dokumentem Wymiany Towaru", który dołączamy do każdego zamówienia. Formularz można również pobrać ze strony - zakładka "Pomoc" - "Wymiany, zwroty, reklamacje"

Jak powinienem prawidłowo dbać o obuwie? Jakie uszkodzenia obuwia podlegają reklamacji?
Zobacz "Zasady użytkowania obuwia".

Nie otrzymałem karty gwarancyjnej wraz z produktem. Czy to oznacza, że dany towar nie podlega reklamacji?
Jeżeli dany produkt nie posiadał karty gwarancyjnej oznacza to, że karta taka nie jest potrzebna, produkt można reklamować bez niej.

Cool Sport sp. z o.o. sp. k. KRS: 0000658566 Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowniczego NIP: 677-19-50-257 REGON: 351331311 Siedziba: ul. Handlowców 2, 32-085 Modlniczka

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.