loading ..

Nike Air Max 90

Bez wątpienia buty z systemem Air w podeszwie przeszły już do sneakersowego Hall Of Fame. Air Max 90 to model, który zadebiutował w 1990 roku. Co ciekawe przez pierwsze 10 lat nosiły nazwę Air Max III, dopiero po reedycji w 2000 roku zmieniono ich nazwę na obecnie funkcjonującą. AM 90 zaprojektował człowiek legenda - Tinker Hatfield, który nadał im agresywnego wyglądu względem poprzedników. Sama cholewka to najczęściej połączenie siateczki z syntetycznym zamszem i skórą. Na pięcie znalazło się również miejsce na tak zwane Nike ‚loveheart’. 
Filtry
Nie znaleziono żadnych produktów.

Pliki cookies w Supersklep

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnego działania witryny (cookies niezbędne) oraz tworzenia usług i ofert dostosowanych do Twoich potrzeb (cookies opcjonalne – możesz na nie wyrazić zgodę).
Wymagane

Ten rodzaj plików cookies jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania naszego sklepu internetowego. Dzięki nim możemy w bezpieczny sposób zrealizować Twoje zamówienie, zapamiętać Cię jako zalogowanego Użytkownika po przejściu na inną stronę czy automatycznie uzupełnić dane adresowe podczas zakupów. Zablokowanie tych ciasteczek w przeglądarce może skutkować nieprawidłowym działaniem serwisu.

Analityka

Oprócz zastosowań w analizach biznesowych, analityczne pliki cookies pozwalają nam zrozumieć w jaki sposób korzystasz z naszego sklepu internetowego, wskazać strony wymagające poprawy lub te, które spełniają swoją funkcję i cieszą się dużą popularnością. Co istotne, zebrane informacje są anonimowe i na ich podstawie nie jesteśmy w stanie zidentyfikować Użytkownika.

Personalizacja

Analizując Twoje zachowanie na stronie oraz preferencje zakupowe dotyczące marek, jesteśmy w stanie wyświetlać spersonalizowane podpowiedzi produktów, dokonywać zmian w obrębie funkcjonalności strony oraz zamieszczać sponsorowane treści. Twoje dane mogą być wykorzystywane do ulepszania istniejących systemów i oprogramowania oraz opracowania nowych rozwiązań.

Reklama

Wyrażając zgodę na te ciasteczka pozwalasz nam dostosować reklamy do Twoich zainteresowań. Z ich pomocą podmioty współpracujące, takie jak Facebook czy Instagram, będą w stanie odpowiednio dopasować wyświetlane treści tak, aby były dla Ciebie użyteczne i odpowiednie.