Niniejsza Polityka prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskanych od Państwa przez sklep internetowy SUPERSKLEP.PL, prowadzony pod adresem http://supersklep.pl/ (zwana dalej Witryną) przez Cool Sport sp. z o.o. sp. k., KRS: 0000658566 Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowniczego NIP: 677-19-50-257 REGON: 351331311 z siedzibą pod adresem: ul. Handlowców 2, 32-085 Modlniczka (zwany dalej Sklepem Internetowym).
Sklep internetowy dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia poszanowania Państwa prywatności i ochrony udzielonych informacji osobowych podczas korzystania z Witryny i dokonywania zakupów w ramach sklepu oraz w tym celu podejmuje wszelkie niezbędne działania.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Cool Sport sp. z o.o. sp. k. z siedzibą przy ul. Handlowców 2 w Modlniczce. Państwa dane osobowe będą przetwarzane dla celów rozpatrzenia złożonej reklamacji. Odbiorcami danych na podstawie stosownych umów mogą być tylko i wyłącznie podmioty wspierające Cool Sport w zakresie obsługi procesu reklamacyjnego, takie jak firmy świadczące usługi z zakresu IT czy transportu przesyłek (kurierzy). Podstawą przetwarzania danych jest konieczność podjęcia działań przed zawarciem umowy i rozpatrywania związanych z nią roszczeń (reklamacji). Państwa dane osobowe będą przechowywane do czasu przedawnienia wzajemnych roszczeń, przy czym nie dłużej niż 2 lata od dnia rozpatrzenia reklamacji. Posiadają Państwo prawo do:
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do złożenia reklamacji. Wszelkie zapytania oraz oświadczenia w zakresie ww. praw należy kierować pod poniższe dane kontaktowe:
Dane kontaktowe administratora danych:
Cool Sport sp. z o.o. sp. k.
ul. Handlowców 2
32-085 Modlniczka
da@coolsport.pl
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w Państwa urządzeniu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Sklep Internetowy informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Witryny. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji "Pomoc" w menu przeglądarki internetowej.
Obok plików cookies sklep internetowy może również gromadzić dane zwyczajowo zbierane przez administratorów systemów internetowych w ramach tzw. logów lub plików dziennika. Informacje zawarte w logach mogą obejmować m.in. Państwa adres IP, rodzaj platformy i przeglądarki internetowej, dostawcę Internetu oraz adres strony, z której weszliście Państwo na Witrynę.
Niektóre podstrony w ramach Witryny oraz inne środki komunikacji z Państwem mogą zawierać tzw. "web beacons" (tzw. elektroniczne obrazki). Web beacons pozwalają na otrzymanie informacji takich jak np. adres IP komputera, na który załadowana została strona, na której web beacon został zamieszczony, numer URL strony, czas załadowania strony, rodzaj przeglądarki, jak również informacje zawarte w cookies, w celu oceny efektywności naszych reklam. Dane te będą archiwizowane i wykorzystywane w celach analizy statystycznej i oceny globalnego ruchu użytkowników Witryny. Dane te nie będą łączone z przekazanymi przez Państwo danymi osobowymi.
Podanie powyższych danych jest dobrowolne, lecz konieczne dla dokonania rejestracji i zakupu w ramach Witryny.
Marketing Sklepu Internetowego
O ile Państwo wyraziliście na to zgodę (zapis do newslettera), podany przez Państwa adres e-mail będzie wykorzystywany w celach marketingowych własnych produktów e-Sklepu. Zgoda może być cofnięta w każdym czasie.
Udostępnienie informacji
W celu realizacji umowy sklep internetowy może udostępniać zebrane od Państwa dane partnerom, wśród nich tym, za pomocą których sklep realizuje zobowiązania jak np. firmy kurierskie, operatorzy systemów płatności lub firmy obsługujące reklamacje. W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum.
Ponadto, podane przez Państwa informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.
Środki techniczne i Państwa obowiązki
Sklep internetowy dokłada wszelkich możliwych starań, aby zabezpieczyć Państwa dane i ochronić je przed działaniami osób trzecich.
Podjęte przez nas działania mogą okazać się jednak niewystarczające, jeżeli sami nie zachowają Państwo zasad bezpieczeństwa. W szczególności muszą Państwo zachować w poufności login i hasło do Witryny i nie udostępniać ich osobom trzecim. Proszę pamiętać, że sklep internetowy nie będzie zwracał się do Państwa z prośbą o ich podanie, z wyjątkiem podania ich w trakcie logowania na Witrynie. W celu uniemożliwienia korzystania z państwa konta osobom nieuprawnionym prosimy się wylogować po zakończeniu korzystania z Witryny.
W jaki sposób możecie Państwo korzystać z przysługujących praw?
Macie Państwo możliwość podglądu i edycji Państwa danych, w każdym czasie, w ramach Witryny, po zalogowaniu się z użyciem adresu e-mail oraz hasła. W sytuacji, gdy zapomnicie Państwo hasła lub wystąpienia innych problemów z logowaniem, prosimy o kontakt pod adresem e-mail wskazanym poniżej.
Funkcja "Oceń później"
W sklepie istnieje możliwość ocenienia sklepu po złożonym zamówieniu poprzez funkcję "oceń później" poprzez wyrażenie zgody o następującej treści: "Tak, chciał(a)bym skorzystać z opcji "Oceń później". Proszę Trusted Shops o przypomnienie mi o możliwości dodania opinii za pośrednictwem wiadomości e-mail, która zostanie mi wysłana po kilku dniach". Jeśli otrzymana zostanie powyższa, wyraźna zgoda na przesłanie przypomnienia, Państwa adres e-mail zostanie za pośrednictwem systemu opinii Trusted Shops przekazany firmie Trusted Shops GmbH z siedzibą przy Subbelrather Str 15c, 50823 Kolonia (www.trustedshops.pl). Celem przekazywania adresu jest wysłanie po upływie określonego czasu przypomnienia o możliwości dodania opinii o usłudze. Niniejsza zgoda może być w każdej chwili odwołana ze skutkiem na przyszłość (np. poprzez wysłanie wiadomości na email: serwis@trustedshops.pl).
Inne strony internetowe
W ramach Witryny mogą pojawiać się okresowo linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Witryny i nie są w żaden sposób nadzorowane przez sklep internetowy. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności, z którymi zalecamy zapoznać się. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za zasady postępowania z danymi w ramach tych stron.
Pytania i zastrzeżenia
Pytania i zastrzeżenia dotyczące niniejszej Polityki prywatności mogą być przez Państwa kierowane do: info@supersklep.pl
- wybierz kategorię w menu na górze strony np. odzież
- następnie konkretną grupę towarową, która Cię interesuje np. spodnie
Teraz możesz sprecyzować jakich konkretnie spodni szukasz. Możesz określić kwotę jaką chcesz przeznaczyć na zakup, rozmiar, który Cię interesuje oraz płeć dla jakiej jest przeznaczony produkt (mężczyzna, kobieta oraz dziecko).
Możesz również sprecyzować producenta oraz inne atrybuty danego produktu np. fason albo materiał z jakiego jest wykonany.
Nie musisz wybierać wszystkich opcji, wystarczą tylko te, które najbardziej Cię interesują.
Możesz również skorzystać z naszej wyszukiwarki, dzięki której znajdziesz produkty należące do różnych kategorii.
Każdy produkt zawiera dokładne zdjęcia i jest prezentowany w wielu ujęciach. Oprócz tego każdy towar jest dokładnie opisywany. Zapoznanie się z treścią pozwoli jak najlepiej poznać produkt. Dodatkowo każdy produkt, który występuje w różnych rozmiarach (odzież czy buty) zawiera tabelę, która pomoże dobrać odpowiedni rozmiar.
Jeśli zdecydujesz się już na konkretny produkt, wybierz odpowiedni rozmiar i dodaj go do koszyka.
Teraz możesz przejść bezpośrednio do kasy lub kontynuować zakupy (dodać kolejne produkty).
Zaraz po wejściu do SUPERSKLEPU zachęcamy Cię do założenia własnego konta. Rejestrując się na samym początku, pozwolisz nam zaproponować sobie najlepsze oferty. Jeżeli nie zrobisz tego od razu, to będziesz poproszony o podanie niezbędnych danych podczas składania zamówienia.
Wystarczy wybrać swój login i hasło oraz wypełnienić prosty formularz. Możesz również dokonać zakupów bez rejestracji, jako gość.
Gdy jednak zdecydujesz się zalogować, będziesz właścicielem swojego unikatowego konta. Będziesz w nim widział stan swojego obecnego zamówienia, przejrzysz historię Twoich zakupów w SUPERSKLEPIE. Tam będziesz mógł też w każdej chwili zmienić swoje dane.
Jeśli jesteś łowcą okazji cenowych zapraszamy do działu "Wyprzedaże", w którym znajdziesz pełnowartościowe produkty w super okazyjnych cenach.
Jeżeli dopiero zaczynasz interesować się np. snowboardingiem zapraszamy do skorzystania z naszego PORADNIKA SNOWBOARDOWEGO. Znajdziesz w nim mnóstwo pożytecznych rad przygotowanych przez naszych ekspertów.
Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS i przez Paczkomaty InPost. To gwarantuje szybką dostawę, ubezpieczenie produktów oraz wysoką jakość usług.
Na czas dostawy składa się:
- czas realizacji: max. 24h
- czas dostarczenia przez przewoźnika (na ogół 24h)
Zamówienie są realizowane i dostarczane w dni robocze.
Cena przesyłki jest uzależniona od formy płatności, kraju dostarczenia oraz od wartości zamówienia.
Koszty wysyłki do Polski i innych krajów UE:
Kraj wysyłki | Koszt transportu | Minimalna wartość zamówienia |
---|---|---|
Polska | DARMOWY TRANSPORT - przy zamówieniu powyżej 150 PLN | 50 PLN |
10 PLN - Kurier GLS | ||
12 PLN - Paczkomaty InPost | ||
Czechy, Słowacja | DARMOWY TRANSPORT - przy zamówieniu powyżej 150 PLN | 50 PLN |
16 PLN - przy wyborze opcji pobranie | ||
16 PLN - przy wyborze opcji przedpłata | ||
Niemcy, Holandia, Dania, Austria, Belgia, Luksemburg, Litwa, Wielka Brytania | 35 PLN | 100 PLN |
Francja, Łotwa, Węgry, Estonia, Szwecja, Rumunia, Słowenia, Włochy | 45 PLN | 100 PLN |
Bułgaria, Serbia, Finlandia, Chorwacja, Irlandia, Grecja | 85 PLN | 150 PLN |
Pozostałe kraje UE* | 150 PLN | 200 PLN |
*NIE WYSYŁAMY przesyłek do krajów spoza UE.
Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są pakowane i sprawdzane przez 2 osoby wzajemnie się kontrolujące. Paczka jest oklejana firmową taśmą. Jeżeli otrzymasz przesyłkę z uszkodzoną taśmą lub naruszonym opakowaniem, wskazującym na ingerencję w zawartość przesyłki osób trzecich, to należy odmówić odbioru i poinformować nas o tym fakcie. Sprawą zajmie się nasza obsługa.
Informacja o wyjściu paczki z naszego magazynu wraz z numerem listu przewozowego jest przesłana do każdego klienta e-mailem. Po otrzymaniu takiego e-maila należy spodziewać się dostawy następnego dnia. Wpisując numer listu przewozowego na stronie firmy kurierskiej można sprawdzić, gdzie w danym momencie znajduje się paczka.
Do każdego wysłanego towaru dołączamy fakturę VAT, która jest dowodem zakupu. Oprócz tego, produkty które tego wymagają zawierają instrukcję i kartę gwarancyjną.
W klażdej chwili możesz wejść na swoje konto, aby zobaczyć co dzieje się z Twoim zamówieniem.
Życzymy udanych zakupów,
SUPERSKLEP Team
W SUPERSKLEPIE sam wybierasz sposób w jaki zapłacisz za swoje zakupy. Do wyboru masz następujące opcje:
PRZELEW ON-LINE PayU - Po wybraniu swojego operatora zostaniesz skierowany na jego stronę internetową, gdzie po zalogowaniu się na swoje konto bankowe dokonasz wpłaty. Dostępne są usługi wszystkich największych banków w Polsce. Możliwa jest także płatność kartą kredytową.
KARTA KREDYTOWA - Za bezpieczeństwo transakcji odpowiada Skrill. Po złożeniu zamówienia zostaniesz skierowany na stronę, która obsługuje płatności kartami w naszym sklepie. Połączenie z tą stroną jest szyfrowane i w 100% bezpieczne. Zostaniesz poproszony o podanie danych z karty, które trafią bezpośrednio do Twojego banku.
ZA POBRANIEM - Zapłacisz za przesyłkę kurierowi przy odbiorze paczki (dotyczy wyłącznie wysyłki do Polski, Czech i Słowacji)
PRZELEW TRADYCYJNY - Możesz przelać pieniądze bezpośrednio na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. W takim przypadku warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku. Na wykonanie przelewu masz 3 dni od momentu złożenia zamówienia, po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.
Cool Sport sp. z o.o. sp. k.
BNP Paribas
79 1750 1048 0000 0000 3343 2526
Prosimy w tytule zamieścić informację: SUPERSKLEP - opłata za zamówienie nr [tu proszę podać numer zamówienia].
SPRZEDAŻ RATALNA PayU (dotyczy wysyłki do Polski) - Złóż zamówienie w sklepie internetowym. Jako formę płatności wybierz raty, następnie wypełnij i wyślij wniosek kredytowy. Dane które wpiszesz powinny być poprawne, gdyż ewentualne błędy mogą utrudnić, przedłużyć lub wręcz uniemożliwić skorzystanie z kredytu.
Wstępna decyzja o przyznaniu lub odmowie przyznania kredytu zostanie niezwłocznie przesłana na wskazany we wniosku kredytowym adres e-mail.
Wszystkie szczegóły dotyczące składania wniosków kredytowych uzyskasz na stronie PAY U.
Uwaga! Minimalna kwota zamówienia przy jakiej można skorzystać z opłaty w formie rat wynosi 300 zł.
W przypadku zwrotu towaru zakupionego na raty, po odesłaniu towaru należy dokonać anulowania kredytu w banku, który go udzielił.
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
>> Pobierz formularz zwrotu towaru <<
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Cool Sport sp. z o.o. sp. k., ul. Handlowców 2, 32-085 Modlniczka, info@supersklep.pl, Telefon: 506-000-141) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać nam rzecz na adres do zwrotu: SUPERSKLEP ul. Handlowców 2 32-085 Modlniczka k/Krakowa E-mail: reklamacje@supersklep.pl tel.: 12 638 00 90, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść jedynie bezpośrednie koszty odesłania rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
W SUPERSKLEPIE oferujemy tylko oryginalne produkty najwyższej jakości renomowanych firm. Zaopatrujemy nasz sklep wyłącznie u certyfikowanych producentów lub autoryzowanych dystrybutorów. Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach.
Każdy zakupiony w SUPERSKLEPIE produkt można reklamować z tytułu rękojmi przez okres 2 lat od daty otrzymania produktu przez Konsumenta.
Jeżeli klient nie odbierze odrzuconej reklamacji w ciągu 3 miesięcy od otrzymania decyzji towar zostanie zutylizowany. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Państwa (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) i koszty dostarczenia rzeczy do nas (nie wyższe niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Pocztę Polską).
Wraz z towarem należy odesłać wydrukowany i wypełniony "Formularz reklamacji towaru"
>> Pobierz formularz reklamacji towaru <<
lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dokładnym opisem wady.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od Klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email jaki podał podczas składnia zamówienia lub telefonicznie na numer jaki podał podczas składania zamówienia.
ADRES DO ZWROTÓW / REKLAMACJI:
SUPERSKLEP
ul. Handlowców 2
32-085 Modlniczka
e-mail: reklamacje@supersklep.pl
UWAGA: Zwroty i reklamacje prosimy wysyłać za pośrednictwem poczty lub firm kurierskich. Nie przyjmujemy zwrotów/reklamacji dostarczanych osobiście. Nie odbieramy paczek wysłanych do Paczkomatów InPost oraz nadanych za pobraniem.
W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony towar?
Zamówienia wysyłamy za pomocą uznanych na rynku firm kurierskich i Poczty Polskiej. Na terenie Polski - GLS, InPost, Poczta Polska; za granicą: GLS, PPL, a także Poczta Czeska.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia wysyłamy w ciągu 24h, od momentu złożenia zamówienia, w dni robocze. Kurier dostarcza przesyłkę w ciągu 24h od nadania, w dni robocze.
Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?
Niestety, nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłki. Kurierzy są zwykle elastyczni i jeśli nie zastają kogoś w domu, wówczas kontaktują się z adresatem telefonicznie.
Jeśli zdecydujesz się na dostarczenie zamówienia poprzez Paczkomaty InPost, możesz je odebrać w o dowolnej godzinie.
W jaki sposób mogę odebrać przesyłkę, jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?
W takiej sytuacji kurier będzie kontaktował się telefonicznie z klientem, aby umówić się na odbiór paczki w innym terminie lub innym miejscu. Jeżeli kurier nie jest w stanie dodzwonić się do klienta wówczas pozostawia informację awizo.
Ile wynosi koszt przesyłki w kraju?
Koszt wysyłki na terenie Polski jest uzależniony od wartości zamówienia i sposobu dostawy. Prosimy zapoznać się z aktualnym cennikiem na stronie Wysyłki, dostawy, czas realizacji.
Ile wynosi koszt przesyłki za granicę?
Koszt przesyłki za granicę jest uzależniony od kraju, do którego ma być wysłane zamówienie. Prosimy zapoznać się z aktualnym cennikiem na stronie Wysyłki, dostawy, czas realizacji.
Czy prowadzą Państwo sprzedaż tylko wysyłkową, czy też można osobiście dokonać zakupu?
Jesteśmy sklepem internetowym i sprzedaż naszych produktów odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową. Nie ma możliwości zakupienia towaru i odebrania go bezpośrednio w siedzibie w firmie.
Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszonym stanie.
Jak należy się zachować jeżeli otrzymamy uszkodzoną paczkę?
Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są pakowane i sprawdzane przez 2 osoby wzajemnie się kontrolujące. Paczka jest oklejana taśmą firmową. W sytuacji, gdy przesyłka nosi znamiona ingerencji innych osób (uszkodzona taśma lub opakowanie), powinno się odmówić odbioru. Należy wtedy poinformować nas o takim zdarzeniu, a następną przesyłkę wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Skąd będę wiedział kiedy otrzymam przesyłkę?
Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są w zakładce "Twoje konto". Dodatkowo, na konto e-mail podane podczas rejestracji wysyłane są wiadomości ze statusem zamówienia.
Czy przesyłka może być wysłana na inny adres niż podany przeze mnie podczas rejestracji?
Składając zamówienie system automatycznie wczyta dane adresowe, na które zostanie wysłana paczka. Jeżeli chcesz otrzymać zamówienie na inny adres możesz te dane zmienić w II kroku zamówienia.
Jakie dokumenty otrzymam wraz z zamówionym towarem?
Do każdego wysłanego towaru dołączamy formularz odstąpienia od umowy i fakture VAT, która jest dowodem zakupu. Oprócz tego, produkty które tego wymagają zawierają instrukcję i kartę gwarancyjną.
Skąd dowiedzieć się na jakim etapie jest moje zamówienie?
Logując się na swoim koncie możesz zobaczyć co dzieje się z Twoim zamówieniem w danej chwili.
W jaki sposób mogę zapłacić za towar zakupiony w Supersklepie?
Do wyboru jest kilka sposobów zapłaty za zakupy:
KARTA KREDYTOWA - Po złożeniu zamówienia zostaniesz skierowany na stronę firmy PayU, która obsługuje płatności kartami w naszym sklepie. Połączenie z tą stroną jest szyfrowane i w 100% bezpieczne. Zostaniesz poproszony o podanie danych z karty, które trafią bezpośrednio do Twojego banku. Przy tym sposobie płatności masz dodatkową możliwość wybrania innego adresu wysyłki - odbiorca nie musi posiadać przy sobie gotówki przy odbiorze.
PRZELEW ON-LINE - W tym przypadku operację zabezpiecza również serwis PayU. Po wybraniu swojego operatora zostaniesz skierowany na jego stronę internetową, gdzie po zalogowaniu się na swoje kotno bankowe dokonasz wpłaty. Dostępne są usługi wszystkich największych banków w Polsce.
ZA POBRANIEM - zapłacisz za przesyłkę przy odbiorze paczki.
PRZELEW TRADYCYJNY - Możesz przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. W takim przypadku warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku.
Chciałbym zapłacić za zakupy zrobione w Supersklepie przelewem, czy jest to możliwe?
Tak, jest to możliwe. Można wybrać taki rodzaj płatności i jest on bardzo wygodny szczególnie przy dużych kwotach. Paczka jest wysyłana w momencie gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. Następuje to zazwyczaj następnego dnia po zleceniu przelewu.
Chciałbym uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar, czy jest to możliwe?
Oczywiście, jest to możliwe. Na każdy sprzedawany przez nas towar możemy wystawić fakturę VAT. Wystarczy poinformować nas o tym w komentarzu zamówienia. Wymagane dane to: Nazwa firmy, adres i NIP.
Chciałbym zmienić dane na fakturze, którą otrzymałem i w której są błędnie wpisane dane. Co mam zrobić aby otrzymać poprawioną fakturę?
Źle wystawioną fakturę należy do nas odesłać wraz z właściwymi danymi. My natychmiast wyślemy poprawioną fakturę.
Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
Informacje na stronach Supersklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane.
Czy istnieje możliwość spłacania ceny zamówionego towaru w ratach?
Istnieje możliwość płatności ratalnej. Obsługę zapewnia serwis PayU. Wyboru sposobu płatności należy dokonać podczas składania zamówienia. Minimalna kwota zamówienia w takim przypadku wynosi 300 zł.
Czy muszę najpierw założyć konto aby dokonać zakupów?
Aby móc kupować w SUPERSKLEPIE nie musisz posiadać konta klienta. Możesz dokonać zakupów bez rejestracji, jako gość.
Na czym polega rejestracja w SUPERSKLEPIE?
Rejestracja polega na wypełnieniu krótkiego formularza, w którym podaje się swoje podstawowe dane. Informacje te są nam potrzebne do realizacji zamówienia. Dzięki temu każdy klient ma dostęp do historii swoich zamówień. Do logowania będzie służył podany podczas rejestracji login oraz hasło.
Co uzyskuję rejestrując się w SUPERSKLEPIE?
Rejestrując się w SUPERSKLEPIE automatycznie zakładasz swoje konto, do którego dostęp ma tylko jego właściciel. Posiadając własne konto:
- możesz składać zamówienia
- korzystać z SuperClubu
- widzisz stan swojego zamówienia oraz możesz przeglądać historię wszystkich swoich zakupów.
Zamówiłem dwie rzeczy ale osobno. Czy dostanę je w jednej przesyłce, czy będę musiał płacić dwa razy za przesyłkę?
Zamawiając kilka produktów w oddzielnych zamówieniach można liczyć na czujność naszych pracowników i przesyłkę łączną. Aby tak się stało zamówienie musi jednak być wysłane z tego samego konta. Najlepiej jest skontaktować się z nami i uprzedzić nas o takiej sytuacji lub napisać o tym w komentarzu do zamówienia.
Przez pomyłkę zamówiłem towar, którego wcale nie chcę kupić. Co robić w takiej sytuacji?
Jeśli przypadkiem złożyłeś zamówienie, którego nie chcesz otrzymać, wówczas prosimy o jak najszybszy kontakt z z nami pod adres info@supersklep.pl lub telefonicznie pod numerem 0 801 011 189. Możesz również wejść na swoje konto w Supersklepie, w którym będziesz mógł anulować niechciane zamówienie.
Jak obejrzeć lub przymierzyć produkt w SUPERSKLEPIE?
Zrobiliśmy wszystko, żeby jak najdokładniej zaprezentować nasze produkty. Każdy produkt jest fotografowany w kliku ujęciach o bardzo dużej rozdzielczości. Każde zdjęcie można powiększyć klikając na nie. Oprócz tego towar dokładnie opisujemy i podajemy tabele rozmiarów. Jeżeli klient ma wątpliwości lub pytania zawsze może się skontaktować z naszą obsługą e-mailem info@supersklep.pl lub telefonicznie 0 801 011 189.
Czy istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny?
Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełniłby Twoich oczekiwań to można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Produkt należy odesłać na własny koszt pod adres.
SUPERSKLEP
ul. Handlowców 2
32-085 Modlniczka k/Krakowa
E-mail: reklamacje@supersklep.pl
tel.: 12 638 00 90
Więcej o zwrotach dowiesz się w zakładce Zwroty, Reklamacje
Jak powinienem prawidłowo dbać o obuwie? Jakie uszkodzenia obuwia podlegają reklamacji?
Zobacz "Zasady użytkowania obuwia".
Nie otrzymałem karty gwarancyjnej wraz z produktem. Czy to oznacza, że dany towar nie podlega reklamacji?
Jeżeli dany produkt nie posiadał karty gwarancyjnej oznacza to, że karta taka nie jest potrzebna, produkt można reklamować bez niej.
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
3. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego SUPERSKLEP.PL;
4. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem http://supersklep.pl/, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
5. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy SUPERSKLEP.PL a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
7. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
8. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem http://supersklep.pl/.
2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3. Sklep internetowy SUPERSKLEP.PL, działający pod adresem http://supersklep.pl/, prowadzony jest przez Cool Sport sp. z o.o. sp. k., ul. Handlowców 2 32-085 Modlniczka, NIP: 677-19-50-257, REGON: 351331311.
Wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowniczego, pod numerem 0000658566.
4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
- warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
- zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.
5. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych: urządzenie z dostępem do internetu
6. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
7. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa SUPERSKLEP.PL zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu http://supersklep.pl/ oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
1. Rejestracja w ramach Sklepu internetowego jest opcjonalna. Klient może złożyć zamówienie bez dokonania rejestracji w Sklepie, po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacji.
Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu
Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
SUPERSKLEP.PL może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
- podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
- dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego,
- dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez SUPERSKLEP.PL za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię SUPERSKLEP.PL.
Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody SUPERSKLEP.PL
2. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla SUPERSKLEP.PL,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową http://supersklep.pl/, dokonać wyboru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać m. in. opis wybranych towarów lub usług, łącznej ceny oraz wszystkich innych kosztów.
5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia.
6. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu stanowią ofertę, w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z SUPERSKLEP.PL Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
Umowę traktuje się za zawartą z momentem wpływu Zamówienia Klienta do systemu informatycznego Sklepu Internetowego, pod warunkiem zgodności Zamówienia z Regulaminem. Po zawarciu umowy, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
7. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
1. Dostawa Towarów jest ograniczona do Unii Europejskiej z wyjątkiem krajów: Cypr, Malta, Portugalia, Chorwacja, i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:
- Firmy kurierskiej
- Paczkomatów
- Poczty Polskiej
Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionego towaru w naszym sklepie.
Koszty dostawy dostępne są pod linkiem: http://supersklep.pl/wysylki-dostawy-czas-realizacji
3. Czas dostawy wynosi maksymalnie 2 dni robocze od nadania paczki.
4. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu http://supersklep.pl/ oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz faktury VAT.
1. Ceny Towarów podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki), cła oraz wszelkie inne składniki.
2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
- płatnością on-line w systemie PayU
- kartą kredytową - za bezpieczeństwo transakcji odpowiada Skrill
- przelewem tradycyjnym
- za pobraniem (opcja dostępna w przypadku wysyłki towaru do Polski, Czech i Słowacji). Koszty dostawy dostępne są pod linkiem: http://supersklep.pl/wysylki-dostawy-czas-realizacji
Informacje o prawie odstąpienia od umowy i reklamacjach dostępne są pod linkiem: http://supersklep.pl/zwroty-reklamacje
1. SUPERSKLEP.PL jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: SUPERSKLEP, ul. Handlowców 2, 32-085 Modlniczka, reklamacje@supersklep.pl. SUPERSKLEP.PL zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
SUPERSKLEP.PL nie jest producentem Towarów. SUPERSKLEP.PL nie ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
1. SUPERSKLEP.PL podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić SUPERSKLEP.PL o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: SUPERSKLEP, ul. Handlowców 2, 32-085, Modlniczka, reklamacje@supersklep.pl
4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
5. SUPERSKLEP.PL zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy SUPERSKLEP.PL a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy SUPERSKLEP.PL a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę SUPERSKLEP.PL.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
4. Komisja Europejska udostępnia pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ platformę do pozasądowego rozstrzygania sporów (tzw. platforma ODR). Nie chcemy i nie mamy obowiązku uczestnictwa w procedurze rozstrzygania sporów przed komisją arbitrażową konsumentów.
Cool Sport sp. z o.o. sp. k.
KRS: 0000658566 Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia
XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowniczego
NIP: 677-19-50-257
REGON: 351331311
Siedziba: ul. Handlowców 2, 32-085 Modlniczka
Nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej w siedzibie firmy.
Cool Sport sp. z o.o. sp. k.
BNP Paribas
79 1750 1048 0000 0000 3343 2526
Pon.-pt. w godz. 8:00-16:00
Tel.: 0 801 011 189 (koszt jak za połączenie lokalne)
Tel. kom.: 506 000 141
E-mail: info@supersklep.pl
W sprawach marketingowych proszę pisać na adres: marketing@supersklep.pl
W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych: Wojciech Byrski, coolsport@inspektor-danych.info
SUPERSKLEP
ul. Handlowców 2
32-085 Modlniczka k/Krakowa
E-mail: reklamacje@supersklep.pl
tel.: 12 638 00 90
Zwroty i reklamacje prosimy wysyłać za pośrednictwem poczty lub firm kurierskich. Nie przyjmujemy zwrotów/reklamacji dostarczanych osobiście.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Wojciech Byrski, coolsport@inspektor-danych.info
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.