Cool Sport sp. z o.o. sp. k.
KRS: 0000658566 Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia
XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowniczego
NIP: 677-19-50-257
REGON: 351331311
BDO: 000025311
Siedziba: ul. Handlowców 2, 32-085 Modlniczka
Nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej w siedzibie firmy.
Cool Sport sp. z o.o. sp. k.
BNP Paribas
79 1750 1048 0000 0000 3343 2526
Pon.-pt. w godz. 8:00-16:00
Tel.: 453 073 845
Tel.: 506 000 141
Tel.: +48 453 073 844 ( українською мовою)
E-mail: info@supersklep.pl
W sprawach marketingowych proszę pisać na adres: marketing@supersklep.pl
W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych: Wojciech Byrski, coolsport@inspektor-danych.info
SUPERSKLEP
ul. Handlowców 2
32-085 Modlniczka k/Krakowa
E-mail: reklamacje@supersklep.pl
tel.: 798 993 388
Zwroty i reklamacje prosimy wysyłać za pośrednictwem poczty lub firm kurierskich. Nie przyjmujemy zwrotów/reklamacji dostarczanych osobiście.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Wojciech Byrski, coolsport@inspektor-danych.info
- wybierz kategorię w menu na górze strony np. odzież
- następnie konkretną grupę towarową, która Cię interesuje np. spodnie
Teraz możesz sprecyzować jakich konkretnie spodni szukasz. Możesz określić kwotę jaką chcesz przeznaczyć na zakup, rozmiar, który Cię interesuje oraz płeć dla jakiej jest przeznaczony produkt (mężczyzna, kobieta oraz dziecko).
Możesz również sprecyzować producenta oraz inne atrybuty danego produktu np. fason albo materiał z jakiego jest wykonany.
Nie musisz wybierać wszystkich opcji, wystarczą tylko te, które najbardziej Cię interesują.
Możesz również skorzystać z naszej wyszukiwarki, dzięki której znajdziesz produkty należące do różnych kategorii.
Każdy produkt zawiera dokładne zdjęcia i jest prezentowany w wielu ujęciach. Oprócz tego każdy towar jest dokładnie opisywany. Zapoznanie się z treścią pozwoli jak najlepiej poznać produkt. Dodatkowo każdy produkt, który występuje w różnych rozmiarach (odzież czy buty) zawiera tabelę, która pomoże dobrać odpowiedni rozmiar.
Jeśli zdecydujesz się już na konkretny produkt, wybierz odpowiedni rozmiar i dodaj go do koszyka.
Teraz możesz przejść bezpośrednio do kasy lub kontynuować zakupy (dodać kolejne produkty).
Zaraz po wejściu do SUPERSKLEPU zachęcamy Cię do założenia własnego konta. Rejestrując się na samym początku, pozwolisz nam zaproponować sobie najlepsze oferty. Jeżeli nie zrobisz tego od razu, to będziesz poproszony o podanie niezbędnych danych podczas składania zamówienia.
Wystarczy wybrać swój login i hasło oraz wypełnienić prosty formularz. Możesz również dokonać zakupów bez rejestracji, jako gość.
Gdy jednak zdecydujesz się zalogować, będziesz właścicielem swojego unikatowego konta. Będziesz w nim widział stan swojego obecnego zamówienia, przejrzysz historię Twoich zakupów w SUPERSKLEPIE. Tam będziesz mógł też w każdej chwili zmienić swoje dane.
Jeśli jesteś łowcą okazji cenowych zapraszamy do działu "Wyprzedaże", w którym znajdziesz pełnowartościowe produkty w super okazyjnych cenach.
Jeżeli dopiero zaczynasz interesować się np. snowboardingiem zapraszamy do skorzystania z naszego PORADNIKA SNOWBOARDOWEGO. Znajdziesz w nim mnóstwo pożytecznych rad przygotowanych przez naszych ekspertów.
Do wszystkich krajowych zamówień powyżej 300zł oferujemy wysyłkę GRATIS, niezależnie od wybranej formy płatności.
Na czas dostawy składa się:
- czas realizacji zamówienia (24h)
- czas dostarczenia przez przewoźnika (1-2 dni)
Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, DHL i przez Paczkomaty InPost (na terenie Polski). To gwarantuje szybką dostawę, ubezpieczenie produktów oraz wysoką jakość usług.
Zamówienie są realizowane i dostarczane w dni robocze.
Cena przesyłki jest uzależniona od formy płatności, kraju dostarczenia oraz od wartości zamówienia.
Koszty wysyłki do Polski i innych krajów UE:
Sposób wysyłki | Darmowa dostawa od | Koszty dostawy | |
---|---|---|---|
płatność online | dopłata za pobranie | ||
DHL Automaty BOX 24/7 i punkty POP DHL | 300 PLN | 10 PLN | --- |
Przesyłka kurierska DHL | 300 PLN | 10 PLN | --- |
Przesyłka kurierska GLS | 300 PLN | 10 PLN | --- |
Punkty odbioru GLS | 300 PLN | 10 PLN | --- |
InPost Paczkomaty 24/7 | 300 PLN | 12 PLN | --- |
Punkty odbioru | 300 PLN | 16 PLN | 5 PLN |
Przesyłka kurierska PPL | 300 PLN | 23 PLN | 5 PLN |
Przesyłka kurierska GLS | 300 PLN | 21 PLN | 5 PLN |
Poczta Czeska | 300 PLN | 14 PLN | 5 PLN |
Punkty odbioru | 300 PLN | 20 PLN | 5 PLN |
Przesyłka kurierska GLS | 300 PLN | 26 PLN | 5 PLN |
Poczta Słowacka | 300 PLN | 19 PLN | 5 PLN |
Przesyłka kurierska | 300 PLN | 19 PLN | 5 PLN |
Przesyłka kurierska Urgent Cargus | 300 PLN | 30 PLN | 15 PLN |
Przesyłka kurierska FanCourier | 300 PLN | 30 PLN | 15 PLN |
Punkty odbioru | 300 PLN | 20 PLN | 15 PLN |
Przesyłka kurierska DHL | 300 PLN | 20 PLN | --- |
Punkty odbioru | 300 PLN | 25 PLN | 15 PLN |
Przesyłka kurierska DHL | 300 PLN | 20 PLN | --- |
Przesyłka kurierska GLS | 400 PLN | 30 PLN | --- |
Przesyłka kurierska DHL | 400 PLN | 25 PLN | --- |
Punkty odbioru | 300 PLN | 25 PLN | --- |
Przesyłka kurierska Econt | 300 PLN | 35 PLN | --- |
Przesyłka kurierska Speedy | 300 PLN | 35 PLN | --- |
Przesyłka kurierska GLS | 300 PLN | 40 PLN | --- |
Przesyłka kurierska DHL | 300 PLN | 25 PLN | --- |
Przesyłka kurierska DHL | --- | 35 PLN | --- |
Przesyłka kurierska DHL | --- | 45 PLN | --- |
Przesyłka kurierska DHL | --- | 55 PLN | --- |
Przesyłka kurierska DHL | --- | 150 PLN | --- |
Kurier MeestWorld | 300 PLN | 12 PLN | --- |
MeestWorld Punkty odbioru | 300 PLN | 12 PLN | --- |
Meest Nova Poshta Punkty odbioru | 300 PLN | 12 PLN | --- |
NIE WYSYŁAMY przesyłek do krajów spoza UE.
Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są pakowane i sprawdzane. Paczka jest oklejana firmową taśmą. Jeżeli otrzymasz przesyłkę z uszkodzoną taśmą lub naruszonym opakowaniem, wskazującym na ingerencję w zawartość przesyłki osób trzecich, należy odmówić odbioru i poinformować nas o tym fakcie. Sprawą zajmie się nasza obsługa.
Informacja o wyjściu paczki z naszego magazynu wraz z numerem listu przewozowego jest przesłana do każdego klienta e-mailem. Po otrzymaniu takiego e-maila należy spodziewać się dostawy następnego dnia. Wpisując numer listu przewozowego na stronie firmy kurierskiej można sprawdzić, gdzie w danym momencie znajduje się paczka. W przypadku zainteresowania ponowną wysyłką nieodebranego zamówienia należy poinformować o tym sklep niezwłocznie po zawróceniu paczki przez przewoźnika.
Do każdego wysłanego towaru dołączamy fakturę VAT, która jest dowodem zakupu. Oprócz tego, produkty które tego wymagają zawierają instrukcję.
W każdej chwili możesz wejść na swoje konto, aby zobaczyć co dzieje się z Twoim zamówieniem.
Życzymy udanych zakupów,
SUPERSKLEP Team
W SUPERSKLEPIE sam wybierasz sposób w jaki zapłacisz za swoje zakupy. Do wyboru masz następujące opcje:
PŁATNOŚCI ONLINE - PAYU - Za bezpieczeństwo transakcji odpowiada PayU, połączenie z tą stroną jest szyfrowane i w 100% bezpieczne. Wybierając PayU możesz natychmiastowo zapłacić za swoje zakupy. Nasz system automatycznie przekieruję Cię na stronę serwisu PayU. Znajdziesz tam usługi wszystkich największych banków w Polsce (przelew PayU). Możliwe są również inne metody płatności za pośrednictwem serwisu takie jak: Blik, Karta Kredytowa, Apple Pay, Google Pay, PayU Twisto.
ZA POBRANIEM - Zapłacisz za przesyłkę kurierowi przy odbiorze paczki (dotyczy wyłącznie wysyłki do Polski, Czech, Słowacji, Rumunii i Węgier)
PRZELEW TRADYCYJNY - Możesz przelać pieniądze bezpośrednio na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. W takim przypadku warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku. Na wykonanie przelewu masz 3 dni od momentu złożenia zamówienia, po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.
Cool Sport sp. z o.o. sp. k.
BNP Paribas
79 1750 1048 0000 0000 3343 2526
Prosimy w tytule zamieścić informację: SUPERSKLEP - opłata za zamówienie nr [tu proszę podać numer zamówienia].
SPRZEDAŻ RATALNA PayU (dotyczy wysyłki do Polski) - Złóż zamówienie w sklepie internetowym. Jako formę płatności wybierz raty, następnie wypełnij i wyślij wniosek kredytowy. Dane które wpiszesz powinny być poprawne, gdyż ewentualne błędy mogą utrudnić, przedłużyć lub wręcz uniemożliwić skorzystanie z kredytu.
Wstępna decyzja o przyznaniu lub odmowie przyznania kredytu zostanie niezwłocznie przesłana na wskazany we wniosku kredytowym adres e-mail.
Wszystkie szczegóły dotyczące składania wniosków kredytowych uzyskasz na stronie PAYU.
Uwaga! Minimalna kwota zamówienia przy jakiej można skorzystać z opłaty w formie rat wynosi 300 zł.
W przypadku zwrotu towaru zakupionego na raty, po odesłaniu towaru należy dokonać anulowania kredytu w banku, który go udzielił.
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY / ZWROT TOWARU
Jak zwrócić kupione produkty?
W SUPERSKLEPIE zawsze dbamy o to, aby pokazać i opisać sprzedawane produkty tak dobrze, jak to możliwe. Po zakupie masz aż 30 dni, aby samodzielnie obejrzeć i przymierzyć produkty w zaciszu własnego domu. Jeśli jednak mimo to nie jesteś zadowolony ze swoich zakupów, możesz w łatwy sposób je zwrócić.
CZAS NA ZWROT TO 30 DNI OD DATY OTRZYMANIA ZAMÓWIENIA.
Poniżej znajdziesz informacje, jak dokonać zwrotu. Postępuj według instrukcji, aby przebiegł on możliwie najszybciej i bez zbędnych komplikacji. Koszt nadania przesyłki do nas pokrywa Klient.
Skorzystaj z wygodnych zwrotów za pośrednictwem serwisu AlleKurier.
Jeśli wolisz nadać przesyłkę samodzielnie, np. Pocztą Polską lub za pośrednictwem innego przewoźnika, postępuj wg kroków poniżej:
1. Wypełnij formularz zwrotu
Do każdej paczki dołączamy formularz zwrotu towaru. Znajdziesz na nim listę zakupionych produktów. Zaznacz “x” przy tych produktach, które chcesz zwrócić. Wypełniony formularz dołącz do odsyłanej paczki. Jeśli z jakichś powodów nie posiadasz formularza, możesz go pobrać do samodzielnego wydrukowania i wypełnienia.
>> Pobierz formularz zwrotu towaru <<
2. Zapakuj i wyślij paczkę
Umieść zwracane produkty w foliopaku lub w kartonie - jeśli to możliwe, wykorzystaj opakowanie, w którym otrzymałeś przesyłkę. Nie oklejaj taśmą klejącą oryginalnych opakowań produktów (dotyczy szczególnie kartonów od butów). Dobrze zabezpiecz paczkę. Przesyłkę nadaj na poczcie lub wyślij dowolną firmą kurierską. Koszty przesyłki pokrywasz Ty. Sugerujemy wysłać paczkę rejestrowaną z podanym numerem do śledzenia przesyłki - w ten sposób będziesz mógł sprawdzić, czy i kiedy paczka została do nas doręczona.
Nie wysyłamy potwierdzeń otrzymania paczki. Informację o statusie zwrotu otrzymasz w momencie jego wykonania.
Adres do zwrotów:
SUPERSKLEP
ul. Handlowców 2
32-085 Modlniczka
Nie odbieramy przesyłek nadanych za pobraniem ani nadanych do paczkomatów.
Po zatwierdzeniu zwrotu, otrzymasz zwrot pieniędzy.
3. Zwrot pieniędzy
Gdy tylko otrzymamy Twoją przesyłkę i rozpatrzymy zwrot, zwrócimy Ci pieniądze. Zwrot środków może trwać maksymalnie do 14 dni, lecz zwykle odbywa się to w przeciągu paru dni po otrzymaniu przez nas przesyłki.
Jeśli za zmówienie płaciłeś za pośrednictwem serwisu PayU, zwrot pieniędzy nastąpi także przez ten serwis. W przypadku gdy płaciłeś przelewem lub za pobraniem, pieniądze zwrócimy Ci na konto bankowe, którego numer należy podać w formularzu zwrotu.
~~~
Szczegóły zasad odstąpienia od umowy (zwrotu towaru)
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Cool Sport sp. z o.o. sp. k., ul. Handlowców 2, 32-085 Modlniczka, info@supersklep.pl, Telefon: 506-000-141) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać nam rzecz na adres do zwrotu: SUPERSKLEP ul. Handlowców 2 32-085 Modlniczka k/Krakowa E-mail: reklamacje@supersklep.pl tel.: 12 638 00 90, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 30 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 30 dni. Będą Państwo musieli ponieść jedynie bezpośrednie koszty odesłania rzeczy.
Prosimy pamiętać, że zgodnie z obowiązującymi przepisami odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Oznacza to, że produkt nie może nosić śladów użytkowania, np. zabrudzeń z zewnątrz i wewnątrz, zagięć, przetarć. W miarę możliwości prosimy nie odrywać oryginalnych metek, etykiet, naklejek. Pamiętaj, że mierzenie obuwia należy przeprowadzić z zachowaniem zasad higieny, na czystej, suchej powierzchni, w pomieszczeniu zamkniętym (czyli tak jak w sklepie stacjonarnym). Zwrotu towarów higienicznych typu bielizna możesz dokonać tylko w przypadku nienaruszenia oryginalnego zabezpieczenia/opakowania producenta.
REKLAMACJE
W SUPERSKLEPIE oferujemy tylko oryginalne produkty najwyższej jakości renomowanych firm. Zaopatrujemy nasz sklep wyłącznie u certyfikowanych producentów lub autoryzowanych dystrybutorów. Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach. Każdy produkt zakupiony na stronie SUPERSKLEP.PL można reklamować w ciągu 2 lat od wydania towaru z tytułu:
1) rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym w przypadku produktów zakupionych do dnia 31.12.2022. W ramach reklamacji z tytułu rękojmi klient może zgłaszać następujące żądania: wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada towaru jest istotna.
2) niezgodności towaru z umową w zakresie określonym w Ustawie o prawach konsumenta w przypadku produktów kupionych od dnia 01.01.2023 roku. W ramach reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową klient może zgłaszać następujące żądania: wymiana towaru na nowy oraz naprawa towaru. W zakresie określonym Ustawą o prawach konsumenta klientowi przysługiwać może również żądanie obniżenia ceny towaru oraz odstąpienie od umowy.
Jeśli chcesz złożyć reklamację:
Przygotuj pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia, dokładnym opisem wady oraz żądaniem reklamacyjnym. Aby ułatwić Ci poprawne złożenie reklamacji zachęcamy do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza reklamacji towaru:
>> Pobierz formularz reklamacji towaru <<
Wyślij reklamowany produkt razem z pisemnym oświadczeniem lub uzupełnionym formularzem reklamacyjnym na adres:
SUPERSKLEP
ul. Handlowców 2
32-085 Modlniczka
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. O wyniku reklamacji poinformujemy Cię za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie (e-mail lub numer telefonu podany w formularzu reklamacyjnym).
Jeżeli reklamacja zostanie uznana, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Państwa (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) i koszty dostarczenia rzeczy do nas nie wyższe niż najtańszy oferowany na rynku sposób wysyłki (na podstawie potwierdzenia nadania paczki).
SUPERSKLEP.PL nie jest producentem Towarów. SUPERSKLEP.PL nie ponosi odpowiedzialności z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
W przypadku pytań dotyczących reklamacji towaru prosimy o kontakt:
E-mail: reklamacje@supersklep.pl
tel.: 798 993 388
UWAGA: Nie przyjmujemy zwrotów/reklamacji dostarczanych osobiście. Nie odbieramy paczek nadanych za pobraniem oraz do paczkomatów.
W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony towar?
Zamówienia wysyłamy za pomocą uznanych na rynku firm kurierskich. Na terenie Polski - GLS, InPost; za granicą: GLS.
Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?
Niestety, nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłki. Kurier powinien skontaktować się z adresatem telefonicznie, gdy nie zastanie go w domu.
Jeśli zdecydujesz się na dostarczenie zamówienia poprzez Paczkomaty InPost, możesz je odebrać o dowolnej godzinie.
W jaki sposób mogę odebrać przesyłkę, jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?
W takiej sytuacji kurier powinien kontaktować się telefonicznie z klientem, aby umówić się na odbiór paczki w innym terminie lub innym miejscu. Jeżeli kurier nie jest w stanie dodzwonić się do klienta wówczas paczka wraca na magazyn kurierski, następnego dnia powinna odbyć się kolejna próba doręczenia.
Ile wynosi koszt przesyłki w kraju?
Koszt wysyłki na terenie Polski jest uzależniony od wartości zamówienia i sposobu dostawy. Prosimy zapoznać się z aktualnym cennikiem na stronie Wysyłki, dostawy, czas realizacji.
Ile wynosi koszt przesyłki za granicę?
Koszt przesyłki za granicę jest uzależniony od kraju, do którego ma być wysłane zamówienie. Prosimy zapoznać się z aktualnym cennikiem na stronie Wysyłki, dostawy, czas realizacji.
Czy prowadzą Państwo sprzedaż tylko wysyłkową, czy też można osobiście dokonać zakupu?
Jesteśmy sklepem internetowym i sprzedaż naszych produktów odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową. Nie ma możliwości zakupienia towaru i odebrania go bezpośrednio w siedzibie firmy.
Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszonym stanie.
Jak należy się zachować jeżeli otrzymamy uszkodzoną paczkę?
Paczka jest oklejana taśmą firmową. W sytuacji, gdy przesyłka nosi znamiona ingerencji innych osób (uszkodzona taśma lub opakowanie), powinno się odmówić odbioru. Należy wtedy poinformować nas o takim zdarzeniu, a następną przesyłkę wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Skąd będę wiedział kiedy otrzymam przesyłkę?
Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są w zakładce "Twoje konto". Dodatkowo, na konto e-mail podane podczas rejestracji wysyłane są wiadomości ze statusem zamówienia.
Czy przesyłka może być wysłana na inny adres niż podany przeze mnie podczas rejestracji?
Składając zamówienie system automatycznie wczyta dane adresowe, na które zostanie wysłana paczka. Jeżeli chcesz otrzymać zamówienie na inny adres możesz te dane zmienić w II kroku zamówienia.
Jakie dokumenty otrzymam wraz z zamówionym towarem?
Do każdego wysłanego towaru dołączamy formularz odstąpienia od umowy i dokument sprzedaży. Oprócz tego, produkty które tego wymagają zawierają instrukcję.
Skąd dowiedzieć się na jakim etapie jest moje zamówienie?
Logując się na swoim koncie możesz zobaczyć co dzieje się z Twoim zamówieniem w danej chwili.
W jaki sposób mogę zapłacić za towar zakupiony w Supersklepie?
Do wyboru jest kilka sposobów zapłaty za zakupy:
PŁATNOŚCI ONLINE - PAYU - Za bezpieczeństwo transakcji odpowiada PayU, połączenie z tą stroną jest szyfrowane i w 100% bezpieczne. Wybierając PayU możesz natychmiastowo zapłacić za swoje zakupy. Nasz system automatycznie przekieruję Cię na stronę serwisu PayU. Znajdziesz tam usługi wszystkich największych banków w Polsce (przelew PayU). Możliwe są również inne metody płatności za pośrednictwem serwisu takie jak: Blik, Karta Kredytowa, Apple Pay, Google Pay, PayU Twisto.
ZA POBRANIEM - Zapłacisz za przesyłkę kurierowi przy odbiorze paczki (dotyczy wyłącznie wysyłki do Polski, Czech, Słowacji, Rumunii i Węgier)
PRZELEW TRADYCYJNY - Możesz przelać pieniądze bezpośrednio na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. W takim przypadku warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku. Na wykonanie przelewu masz 3 dni od momentu złożenia zamówienia, po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.
SPRZEDAŻ RATALNA PAYU - (dotyczy wysyłki do Polski) - Złóż zamówienie w sklepie internetowym. Jako formę płatności wybierz raty, następnie wypełnij i wyślij wniosek kredytowy. Dane które wpiszesz powinny być poprawne, gdyż ewentualne błędy mogą utrudnić, przedłużyć lub wręcz uniemożliwić skorzystanie z kredytu.
Wstępna decyzja o przyznaniu lub odmowie przyznania kredytu zostanie niezwłocznie przesłana na wskazany we wniosku kredytowym adres e-mail.
Chciałbym zapłacić za zakupy zrobione w Supersklepie przelewem, czy jest to możliwe?
Tak, jest to możliwe. Można wybrać taki rodzaj płatności i jest on bardzo wygodny szczególnie przy dużych kwotach. Paczka jest wysyłana w momencie gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. Następuje to zazwyczaj następnego dnia po zleceniu przelewu.
Chciałbym uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar, czy jest to możliwe?
Oczywiście, jest to możliwe. Na każdy sprzedawany przez nas towar możemy wystawić fakturę VAT. Podczas składania zamówienia wystarczy wybrać opcję "Chcę otrzymać fakturę VAT" oraz uzupełnić wymagane dane: Nazwa firmy, adres i NIP.
Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
Informacje na stronach Supersklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane.
Czy istnieje możliwość spłacania ceny zamówionego towaru w ratach?
Istnieje możliwość płatności ratalnej. Obsługę zapewnia serwis PayU. Wyboru sposobu płatności należy dokonać podczas składania zamówienia. Minimalna kwota zamówienia w takim przypadku wynosi 300 zł.
Czy muszę najpierw założyć konto aby dokonać zakupów?
Aby móc kupować w SUPERSKLEPIE nie musisz posiadać konta klienta. Możesz dokonać zakupów bez rejestracji, jako gość.
Na czym polega rejestracja w SUPERSKLEPIE?
Rejestracja polega na wypełnieniu krótkiego formularza, w którym podaje się swoje podstawowe dane. Informacje te są nam potrzebne do realizacji zamówienia. Dzięki temu każdy klient ma dostęp do historii swoich zamówień. Do logowania będzie służył podany podczas rejestracji login (e-mail) oraz hasło.
Co uzyskuję rejestrując się w SUPERSKLEPIE?
Rejestrując się w SUPERSKLEPIE automatycznie zakładasz swoje konto, do którego dostęp ma tylko jego właściciel. Posiadając własne konto:
- korzystać z SuperClubu,
- korzystać z sezonowych akcji promocyjnych,
- sprawdzać stan swojego zamówienia oraz przeglądać historię wszystkich swoich zakupów,
- zarządzać danymi konta.
Przez pomyłkę zamówiłem towar, którego wcale nie chcę kupić. Co robić w takiej sytuacji?
Jeśli przypadkiem złożyłeś zamówienie, którego nie chcesz otrzymać, wówczas prosimy o jak najszybszy kontakt z z nami pod adres info@supersklep.pl lub telefonicznie pod numerem +48 453 073 845.
Jak obejrzeć lub przymierzyć produkt w SUPERSKLEPIE?
Zrobiliśmy wszystko, żeby jak najdokładniej zaprezentować nasze produkty. Każdy produkt jest fotografowany w kliku ujęciach o bardzo dużej rozdzielczości. Każde zdjęcie można powiększyć klikając na nie. Oprócz tego towar dokładnie opisujemy i podajemy tabele rozmiarów. Jeżeli klient ma wątpliwości lub pytania zawsze może się skontaktować z naszą obsługą e-mailem info@supersklep.pl lub telefonicznie +48 453 073 845.
Czy istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny?
Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełniłby Twoich oczekiwań możesz zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. Produkt należy odesłać na własny koszt pod adres.
SUPERSKLEP
ul. Handlowców 2
32-085 Modlniczka k/Krakowa
E-mail: reklamacje@supersklep.pl
tel.: 798 993 388
Więcej o zwrotach dowiesz się w zakładce Zwroty, Reklamacje
Jak powinienem prawidłowo dbać o obuwie? Jakie uszkodzenia obuwia podlegają reklamacji?
Zobacz "Zasady użytkowania obuwia".
Nie otrzymałem karty gwarancyjnej wraz z produktem. Czy to oznacza, że dany towar nie podlega reklamacji?
Każdy produkt zakupiony w SUPERSKLEPIE podlega 2 letniej rękojmi.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest Cool Sport sp. z o.o. sp. k. (zwany dalej Cool Sport), KRS: 0000658566 Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowniczego NIP: 677-19-50-257 REGON: 351331311 z siedzibą pod adresem: ul. Handlowców 2, 32-085 Modlniczka
Jakie dane osobowe przetwarza Administrator?
Cool Sport jako administrator danych osobowych (w zakresie prowadzenia sklepu internetowego https://supersklep.pl/) w rozumieniu RODO przetwarza w szczególności następujące dane osobowe:
- Dane osobowe klientów sklepu internetowego (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres dostawy, kraj, informacje dotyczące złożonych zamówień, data urodzenia)
- Osoby przesyłające zapytania poprzez formularze kontaktowe, pocztę e-mail oraz telefonicznie (podstawowe dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres e-mail) podawane przez osoby w związku z pytaniami przesyłanymi do administratora)
- Osoby, które zapisały się do usługi Newsletter (adres e-mail, które osoba podaje podczas zapisu do Newslettera)
* - Dane firm traktowane są jako dane osobowe tylko i wyłącznie w sytuacji, w której pozwalają na identyfikację osób ich dotyczących. Dane spółek kapitałowych nie są tratowane jak dane osobowe.
Reklama behawioralna
Poza danymi opisanymi w powyższym akapicie Cool Sport przetwarza dane osób odwiedzających sklep internetowy www.supersklep.pl dla celów reklamy behawioralnej - wyświetlaniu użytkownikom reklam, które są dostosowane do ich preferencji (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadnionego interesu administratora danych jakim jest marketing bezpośredni – w przypadku udzielenia zgody na wykorzystywanie plików cookie). Proces ten szczegółowo został opisany w sekcji „Informacje dotyczące plików cookie” poniżej.
Na jakich zasadach Administrator przetwarza moje dane osobowe?
Poniżej zaprezentowano zasady przetwarzania Państwa danych osobowych (w szczególności wyjaśniono kto posiada do nich dostęp, jak długo są przechowywane oraz jakie są podstawy ich przetwarzania).
Dane osobowe klientów sklepu internetowego
- Cele i podstawy przetwarzania danych Państwa dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach (oraz na podstawie następujących podstaw prawnych):
• Założenia oraz obsługi konta w sklepie internetowym supersklep.pl, w tym egzekwowania przepisów Regulaminu (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – niezbędność przetwarzania danych do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą) (konto zostanie założone tylko i wyłącznie po wybraniu przez Państwa stosownej opcji)
• Realizacji zamówień złożonych w sklepie internetowym supersklep.pl, w tym przesyłania informacji o statusie zamówień oraz realizacji ewentualnych zwrotów i reklamacji (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – niezbędność przetwarzania danych do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą)
• reklamy kontekstowej - wyświetlaniu użytkownikom reklam, które nie są dostosowane do ich preferencji (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadnionego interesu administratora danych jakim jest marketing bezpośredni)
• reklamy behawioralnej - wyświetlaniu użytkownikom reklam, które są dostoswane do ich preferencji (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadnionego interesu administratora danych jakim jest marketing bezpośredni – w przypadku udzielenia zgody na wykorzystywanie plików cookie)
• badania satysfakcji z zakupów dokonywanych w sklepie internetowym supersklep.pl, w szczególności poprzez funkcję "Oceń później". W sklepie istnieje możliwość ocenienia sklepu po złożonym zamówieniu poprzez funkcję "oceń później" (w przypadku wyrażenia przez Państwa stosownej zgody na przeprowadzenie badania). Jeśli otrzymana zostanie Państwa wyraźna zgoda na przesłanie przypomnienia, Państwa adres e-mail zostanie za pośrednictwem systemu opinii Trusted Shops przekazany firmie Trusted Shops GmbH z siedzibą przy Subbelrather Str 15c, 50823 Kolonia (www.trustedshops.pl). Celem przekazywania adresu jest wysłanie po upływie określonego czasu przypomnienia o możliwości dodania opinii o usłudze. Niniejsza zgoda może być w każdej chwili odwołana ze skutkiem na przyszłość (np. poprzez wysłanie wiadomości na email: serwis@trustedshops.pl) (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadnionego interesu administratora danych jakim jest badanie satysfakcji z zakupów dokonywanych w sklepie internetowym supersklep.pl)
• marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług, w tym również za pośrednictwem poczty e-mail /SMS (w przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną) (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadnionego interesu administratora danych jakim jest marketing bezpośredni)
• w celu ewentualnego dochodzenia i egzekwowania roszczeń lub też obrony przed takimi roszczeniami (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadnionego interesu administratora danych jakim jest dochodzenie i obrona przed roszczeniami)
- Odbiorcy danych Dane klientów sklepu internetowego mogą być udostępniane:
• podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
• operatorom płatności internetowych
• Kurierom realizującym dostawy zamówionych towarów
• Dostęp do danych na podstawie stosownych umów mogą posiadać także dostawcy usług IT przetwarzający dane na zlecenie Cool Sport (w szczególności hostingodawca oraz firmy zapewniające rozwiązania z zakresu masowej wysyłki wiadomości e-mail).
- Okres przechowywania danych klientów sklepu internetowego Dane osobowe klientów sklepu internetowego będą przechowywane do czasu usunięcia konta w sklepie internetowym (w przypadku jego założenia) oraz następnie przez okres wymagany przepisami prawa (w szczególności wynikający z Ustawy o rachunkowości). Dane osobowe klientów dokonujących jednorazowych zakupów będą przechowywane przez okres wymagany obowiązującymi przepisami prawa (w szczególności wynikający z Ustawy o rachunkowości).
- Podejmowanie decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilowanie W celu realizacji działań opisanych powyżej, Cool Sport wykorzystuje profilowanie, tj. wykorzystywanie wybranych czynników osobowych do analizy preferencji tejże osoby (tj. w szczególności w celu wyświetlania reklam dostosowanych do preferencji Użytkowników oraz personalizacji wysyłanych newsletterów na podstawie zachowania Użytkownika na stronie sklepu internetowego). Szczegółowe informacje dotyczące zasad stosowania tej technologii zawarto w sekcji „Informacje dotyczące plików cookie” poniżej.
- Dobrowolność / niezbędność podania danych
• Podanie danych osobowych w zakresie adres e-mail, jest dobrowolne jednakże niezbędne do założenia konta.
• Podanie danych osobowych w zakresie imię, nazwisko, adres, numer telefonu jest dobrowolne jednakże niezbędne do realizacji zamówień.
• Podanie danych osobowych w zakresie daty urodzenia jest dobrowolne a brak jej podania nie powoduje żadnych negatywnych konsekwencji.
• Udzielenie zgód na przesyłanie informacji handlowych jest dobrowolne a brak ich udzielenia nie powoduje żadnych negatywnych konsekwencji.
Osoby przesyłające zapytania poprzez formularze kontaktowe, pocztę e-mail oraz telefonicznie
- Cele i podstawy przetwarzania danych Dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji elektronicznej oraz realizacji działań podjętych na Państwa prośbę (Podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych jakim jest prowadzenie korespondencji elektronicznej oraz realizacja działań podjętych na prośbę osób, których dane dotyczą).
- Odbiorcy danych Dane te mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Dostęp do danych na podstawie stosownych umów mogą posiadać także dostawcy infrastruktury oraz usług IT przetwarzający dane na zlecenie Cool Sport.
- Okres przechowywania Przetwarzane przez administratora dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia korespondencji elektronicznej oraz następnie w celach archiwalnych przez okres określony w instrukcji kancelaryjnej administratora.
- Dobrowolność / obowiązek podania danych Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wymiany korespondencji elektronicznej lub podejmowania działań podjętych na Państwa prośbę.
Osoby, które zapisały się do usługi Newsletter
- Cele i podstawy przetwarzania danych Państwa dane osobowe będą przetwarzane dla celów marketingowych -- przesyłania informacji o produktach i promocjach dostępnych w sklepie SUPERSKLEP.PL za pośrednictwem usługi Newsletter (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f - uzasadnionego interesu administratora danych jakim jest marketing bezpośredni, w związku z udzieloną zgodą na przesyłanie informacji handlowych)
- Odbiorcy danych Dane te mogą być udostępniane:
• podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa
• Dostęp do danych na podstawie stosownych umów mogą posiadać także dostawcy infrastruktury oraz usług IT (w tym firmy hostingowe i firmy zapewniające rozwiązania w zakresie e-mail marketingu) przetwarzający dane na zlecenie Cool Sport.
- Okres przechowywania Państwa dane osobowe będą przechowywane do czasu wniesienia przez Państwa sprzeciwu wobec ich przetwarzania bądź też wycofania zgody na otrzymywanie informacji handlowych
• Podejmowanie decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilowanie W celu realizacji działań opisanych powyżej, Cool Sport wykorzystuje profilowanie, tj. wykorzystywanie wybranych czynników osobowych do analizy preferencji tejże osoby (tj. w szczególności personalizacji wysyłanych newsletterów na podstawie zachowania Użytkownika na stronie sklepu internetowego). Szczegółowe informacje dotyczące zasad stosowania tej technologii zawarto w sekcji „Informacje dotyczące plików cookie” poniżej.
• Dobrowolność / obowiązek podania danych Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zapisania się do usługi NEWSLETTER.
Ogólne zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych
- Podejmowanie decyzji w sposób zautomatyzowany W procesach przetwarzania danych osobowych Cool Sport nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, za wyjątkiem profilowania Użytkowników dla potrzeb wyświetlania reklamy behawioralnej opisanej. Proces ten szczegółowo został opisany w sekcji „Informacje dotyczące plików cookie” poniżej.
- Przetwarzanie danych dla celów dochodzenia i obrony przed roszczeniami oraz prowadzenia statystyk Dane osobowe na podstawie uzasadnionego interesu administratora danych mogą być przetwarzane przez Cool Sport także w celu obrony przed roszczeniami jak i w celu ewentualnego dochodzenia roszczeń oraz w celach prowadzenia statystyk.
- Przekazywanie danych poza EOG Cool Sport nie zamierza przekazywać danych osobowych do państw trzecich (czyli państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego) ani do jakichkolwiek organizacji międzynarodowych.
Jakie prawa przysługują mi w związku z przetwarzaniem przez Cool Sport moich danych osobowych?
Posiadają Państwo stosownie do sytuacji prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania, a także do przenoszenia swoich danych osobowych;
- wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody, nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych
- wniesienia skargi do organu nadzorczego (PUODO – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych)
Macie Państwo możliwość podglądu i edycji Państwa danych, w każdym czasie, w ramach Witryny, po zalogowaniu się z użyciem adresu e-mail oraz hasła. W sytuacji, gdy zapomnicie Państwo hasła lub wystąpienia innych problemów z logowaniem, prosimy o kontakt pod adresem e-mail wskazanym poniżej.
Gdzie mogę się skontaktować w związku z pytaniami dotyczącymi przetwarzania moich danych osobowych oraz realizacją przysługujących mi praw?
Wszelkie zapytania oraz oświadczenia w zakresie ww. praw należy kierować pod poniższe dane kontaktowe:
Dane kontaktowe administratora danych:
Cool Sport sp. z o.o. sp. k., ul. Handlowców 2,32-085 Modlniczka
e-mail: da@coolsport.pl
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
e-mail: dpo@coolsport.pl
Informacje dotyczące plików cookie
Jakie dane zbiera sklep internetowy w sposób automatyczny podczas korzystania z Witryny?
Sklep internetowy nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach, o których mowa poniżej, podczas samego korzystania z Witryny.
Pliki cookies to małe pliki tekstowe wysyłane przez sklep internetowy i przechowywane na Państwa komputerze zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Państwa z Witryny i Sklepu Internetowego. Wykorzystywane przez sklep internetowy pliki cookies mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania przez Państwa z Witryny i służą do przechowywania informacji takich jak Państwa hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z Witryny.
W ramach Witryny stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
- pliki cookies umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Witryny, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Witryny
- "wydajnościowe" pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Witryny
- "funkcjonalne" pliki cookies, umożliwiające "zapamiętanie" wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika
- marketingowe pliki cookies, umożliwiające wyświetlanie użytkownikom reklam, które są dostoswane do ich preferencji
Sklep internetowy wykorzystuje poniżej wymienione pliki cookie w następujących celach:
- utrzymanie sesji użytkownika Witryny (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła
- dostosowania zawartości stron internetowych Witryny do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika Witryny i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy Witryny korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości
- dla celów reklamy behawioralnej - wyświetlaniu użytkownikom reklam, które są dostosowane do ich preferencji (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadnionego interesu administratora danych jakim jest marketing bezpośredni – w przypadku udzielenia zgody na wykorzystywanie plików cookie)
W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w Państwa urządzeniu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Sklep Internetowy informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Witryny. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji "Pomoc" w menu przeglądarki internetowej.
Obok plików cookies sklep internetowy może również gromadzić dane zwyczajowo zbierane przez administratorów systemów internetowych w ramach tzw. logów lub plików dziennika. Informacje zawarte w logach mogą obejmować m.in. Państwa adres IP, rodzaj platformy i przeglądarki internetowej, dostawcę Internetu oraz adres strony, z której weszliście Państwo na Witrynę.
Niektóre podstrony w ramach Witryny oraz inne środki komunikacji z Państwem mogą zawierać tzw. "web beacons" (tzw. elektroniczne obrazki). Web beacons pozwalają na otrzymanie informacji takich jak np. adres IP komputera, na który załadowana została strona, na której web beacon został zamieszczony, numer URL strony, czas załadowania strony, rodzaj przeglądarki, jak również informacje zawarte w cookies, w celu oceny efektywności naszych reklam. Dane te będą archiwizowane i wykorzystywane w celach analizy statystycznej i oceny globalnego ruchu użytkowników Witryny. Dane te nie będą łączone z przekazanymi przez Państwo danymi osobowymi.
Pliki cookies zewnętrzne
- Cool Sport wykorzystuje rozwiązania z zakresu plików cookie i analogicznych technologii następujących podmiotów zewnętrznych:
a) Google Ireland Limited – Google Adwords, Google Analytics - rozwiązania wykorzystywane dla celów analitycznych oraz reklamowych (wyświetlania naszych reklam w sieci reklamowej Google). Użytkownik może w każdej chwili zablokować wykorzystywanie jego danych w Google Analytics w tym miejscu.
b) Facebook Inc. – Facebook Pixel - rozwiązania wykorzystywane dla celów analitycznych oraz reklamowych (wyświetlania naszych reklam w sieci reklamowej Facebook). Użytkownik może w każdej chwili zapoznać się z zasadami przetwarzania jego danych, w tym zablokować wykorzystywanie tych danych przez Facebook w tym miejscu.
c) Exponea s.r.o. (City Business Center I, Karadžičova 8/7244, 821 08 Bratislava) – Exponea - rozwiązania wykorzystywane dla celów analitycznych oraz reklamowych (personalizacja wysyłanych newsletterów na podstawie zachowania użytkownika na stronie sklepu internetowego)
- Rozwiązania, o których mowa powyżej są wykorzystywane m.in. w celu dostosowywania reklam do preferencji użytkowników oraz dla celów analitycznych. Rozwiązania te pozwalają śledzić działania Użytkowników w ramach sklepu (np. dodanie produktu do koszyka). Na tej podstawie Użytkownikowi mogą być wyświetlane reklamy Sklepu internetowego w ramach sieci reklamowej Google / Facebook.
Więcej informacji na temat plików cookies mogą Państwo znaleźć w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.
Środki techniczne i Państwa obowiązki
Sklep internetowy dokłada wszelkich możliwych starań, aby zabezpieczyć Państwa dane i ochronić je przed działaniami osób trzecich. Podjęte przez nas działania mogą okazać się jednak niewystarczające, jeżeli sami nie zachowają Państwo zasad bezpieczeństwa. W szczególności muszą Państwo zachować w poufności login i hasło do Witryny i nie udostępniać ich osobom trzecim. Proszę pamiętać, że sklep internetowy nie będzie zwracał się do Państwa z prośbą o ich podanie, z wyjątkiem podania ich w trakcie logowania na Witrynie. W celu uniemożliwienia korzystania z państwa konta osobom nieuprawnionym, prosimy się wylogować po zakończeniu korzystania z Witryny.
Inne strony internetowe
W ramach Witryny mogą pojawiać się okresowo linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Witryny i nie są w żaden sposób nadzorowane przez sklep internetowy. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności, z którymi zalecamy się zapoznać. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za zasady postępowania z danymi w ramach tych stron.
Pytania i zastrzeżenia
Pytania i zastrzeżenia dotyczące niniejszej Polityki prywatności mogą być przez Państwa kierowane do: info@supersklep.pl
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
3. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego SUPERSKLEP.PL;
4. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem http://supersklep.pl/, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
5. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy SUPERSKLEP.PL a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
7. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
8. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem http://supersklep.pl/.
2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3. Sklep internetowy SUPERSKLEP.PL, działający pod adresem http://supersklep.pl/, prowadzony jest przez Cool Sport sp. z o.o. sp. k., ul. Handlowców 2 32-085 Modlniczka, NIP: 677-19-50-257, REGON: 351331311.
Wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowniczego, pod numerem 0000658566.
4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
- warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
- zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.
5. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych: urządzenie z dostępem do internetu.
6. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
7. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa SUPERSKLEP.PL zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu http://supersklep.pl/ oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
1. Rejestracja w ramach Sklepu internetowego jest opcjonalna. Klient może złożyć zamówienie bez dokonania rejestracji w Sklepie, po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacji.
Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.
Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
SUPERSKLEP.PL może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
- podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
- dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego,
- dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez SUPERSKLEP.PL za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię SUPERSKLEP.PL.
Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody SUPERSKLEP.PL.
2. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla SUPERSKLEP.PL,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową http://supersklep.pl/, dokonać wyboru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać m. in. opis wybranych towarów lub usług, łącznej ceny oraz wszystkich innych kosztów.
5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia.
6. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu stanowią ofertę, w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z SUPERSKLEP.PL Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
Umowę traktuje się za zawartą z momentem wpływu Zamówienia Klienta do systemu informatycznego Sklepu Internetowego, pod warunkiem zgodności Zamówienia z Regulaminem. Po zawarciu umowy, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
7. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
1. Dostawa Towarów jest ograniczona do krajów Unii Europejskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:
- Firmy kurierskiej
- Paczkomatów
Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionego towaru w naszym sklepie.
Koszty dostawy dostępne są pod linkiem: http://supersklep.pl/wysylki-dostawy-czas-realizacji
3. Czas dostawy wynosi maksymalnie 2 dni robocze od nadania paczki.
4. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu http://supersklep.pl/ oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz faktury VAT.
1. Ceny Towarów podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki), cła oraz wszelkie inne składniki.
2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
- płatnością on-line w systemie PayU
- kartą kredytową
- przelewem tradycyjnym
- za pobraniem (opcja dostępna w przypadku wysyłki towaru do Polski, Czech, Słowacji, Rumunii i Węgier). Koszty dostawy dostępne są pod linkiem: http://supersklep.pl/wysylki-dostawy-czas-realizacji
Informacje o prawie odstąpienia od umowy i reklamacjach dostępne są pod linkiem: http://supersklep.pl/zwroty-reklamacje
1. SUPERSKLEP.PL jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: SUPERSKLEP, ul. Handlowców 2, 32-085 Modlniczka, reklamacje@supersklep.pl. SUPERSKLEP.PL zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
SUPERSKLEP.PL nie jest producentem Towarów. SUPERSKLEP.PL nie ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
1. SUPERSKLEP.PL podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić SUPERSKLEP.PL o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: SUPERSKLEP, ul. Handlowców 2, 32-085, Modlniczka, reklamacje@supersklep.pl
4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
5. SUPERSKLEP.PL zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy SUPERSKLEP.PL a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy SUPERSKLEP.PL a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę SUPERSKLEP.PL.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
4. Komisja Europejska udostępnia pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ platformę do pozasądowego rozstrzygania sporów (tzw. platforma ODR). Nie chcemy i nie mamy obowiązku uczestnictwa w procedurze rozstrzygania sporów przed komisją arbitrażową konsumentów.
Ten rodzaj plików cookies jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania naszego sklepu internetowego. Dzięki nim możemy w bezpieczny sposób zrealizować Twoje zamówienie, zapamiętać Cię jako zalogowanego Użytkownika po przejściu na inną stronę czy automatycznie uzupełnić dane adresowe podczas zakupów. Zablokowanie tych ciasteczek w przeglądarce może skutkować nieprawidłowym działaniem serwisu.
Oprócz zastosowań w analizach biznesowych, analityczne pliki cookies pozwalają nam zrozumieć w jaki sposób korzystasz z naszego sklepu internetowego, wskazać strony wymagające poprawy lub te, które spełniają swoją funkcję i cieszą się dużą popularnością. Co istotne, zebrane informacje są anonimowe i na ich podstawie nie jesteśmy w stanie zidentyfikować Użytkownika.
Analizując Twoje zachowanie na stronie oraz preferencje zakupowe dotyczące marek, jesteśmy w stanie wyświetlać spersonalizowane podpowiedzi produktów, dokonywać zmian w obrębie funkcjonalności strony oraz zamieszczać sponsorowane treści. Twoje dane mogą być wykorzystywane do ulepszania istniejących systemów i oprogramowania oraz opracowania nowych rozwiązań.
Wyrażając zgodę na te ciasteczka pozwalasz nam dostosować reklamy do Twoich zainteresowań. Z ich pomocą podmioty współpracujące, takie jak Facebook czy Instagram, będą w stanie odpowiednio dopasować wyświetlane treści tak, aby były dla Ciebie użyteczne i odpowiednie.