loading ..
BACK TO SCHOOL! Prezent do każdego plecaka! → BACK TO SCHOOL! Prezent do każdego plecaka! →
Tydzień z VANS!

Tydzień z VANS!

-10% na całą markę
od 9.09 do 15.09.2024

Masz ochotę na nowe Vansy? Teraz masz okazję zgarnąć je z dodatkowym rabatem!
Przez cały tydzień wszystkie produkty Vans, nawet te już przecenione, kupisz z 10% zniżką! Wystarczy, że dodasz je do koszyka, a cena automatycznie spadnie.

Zacznij nowy rok szkolny w dobrym stylu!

Zobacz wszystkie produkty VANS →

---

HISTORIA MARKI VANS

 

Marka Vans narodziła się z pasji do obuwia i ducha ulicy, gdy Paul Van Doren otworzył sklep połączony z fabryką, tworząc przestrzeń, gdzie pomysły szybko stawały się rzeczywistością. Współpraca ze skaterami zaowocowała wyjątkowymi butami, które błyskawicznie podbiły serca skateboarderów, surferów i muzyków. Vans od początku stał się nie tylko symbolem streetwearu, ale także integralną częścią kultury ulicznej, zdobywając uznanie wśród ludzi, którzy żyją na własnych zasadach.

 

1966

Dokładnie 16 marca bracia Paul i Jim Van Doren oraz ich biznesowi partnerzy – Gordon Lee i Serge Delia – po raz pierwszy otworzyli drzwi swojego kalifornijskiego sklepu The Van Doren Rubber Company w Anaheim.
Tak oto narodził się model Vans #44, dziś znany jako Authentic.

 

 

1970

To dopiero wczesne lata 70., a już w całej Południowej Kalifornii można zobaczyć skaterów, którzy pokochali solidne i dobrze trzymające się deski buty firmy Vans.

 

1976

Zaprojektowane przez Tony'ego Alvę i Stacy'ego Peraltę buty Vans #95, dziś znane jako Era, z wyściełanym kołnierzem i różnymi kombinacjami kolorystycznymi, stają się ulubionym modelem całego pokolenia skaterów.

 


Na rynku debiutuje logo Vans „Off the Wall”.
 

 

1977

W sprzedaży po raz pierwszy pojawia się model Vans #36, część kolekcji Old Skool, prezentujący kultowy dziś boczny pasek Vans. Buty Old Skool to pierwsze modele Vans wyposażone w skórzane panele, zapewniające jeszcze większą wytrzymałość. Słynny boczny pasek pierwotnie powstał jako jeden z przypadkowych gryzmołów Paula Van Dorena i nazwany został „jazzowym paskiem”. Dzisiaj jest powszechnie znanym znakiem rozpoznawczym marki Vans.

 


Pojawia się również model Vans #98, a za zasługą skaterów i pasjonatów BMX-ów popularne w Południowej Kalifornii stają się wsuwane buty z kolekcji Vans Classic Slip-On – wiele pokoleń uznaje również ten fason za kultowy.

 


 
Tak wyglądały początki kultowego dziedzictwa marki Vans, później przez dekady piętnowali oni swoje JA oraz rozbudowywali i poszerzali swoją ofertę sprzedaży o nowe modele butów, jak i nowe linie odzieżowo-gadżetowe.
A jak wygląda marka Vans dzisiaj?

 

2024

Ostatnio Vans ruszył z nową kampanią - "ALWAYS PUSHING", w której podkreślają na jakich filarach oparta jest marka (Skate, BMX, Surf, Snow) oraz ukazują jej uliczną naturę w połączeniu z artystyczną duszą. W socialach można ujrzeć reelsy/rolki, w których przewijają się twarze znanych (w skateowych kręgach) osób jak: Zion Wright, Etienne Gagne czy nawet Atiba Jefferson (profesjonalny fotograf). Kampania ma na celu ponowne uświadomienie klienta/obserwatora marki Vans , jak i zainteresowanie zupełnie nowych odbiorców, odświeżonym wizualnie przesłaniem, które jest całkowicie OFF THE WALL! Z archiwum Vansa przywrócono nowe modele butów: the Mixxa, Upland oraz Hylane. Koniec końców Vans to wolność, koneksje między ludźmi oraz zabawa, z resztą co tu więcej pisać, jeśli można to zobaczyć.

 

Zobacz wszystkie produkty VANS →

Pliki cookies w Supersklep

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnego działania witryny (cookies niezbędne) oraz tworzenia usług i ofert dostosowanych do Twoich potrzeb (cookies opcjonalne – możesz na nie wyrazić zgodę).
Wymagane

Ten rodzaj plików cookies jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania naszego sklepu internetowego. Dzięki nim możemy w bezpieczny sposób zrealizować Twoje zamówienie, zapamiętać Cię jako zalogowanego Użytkownika po przejściu na inną stronę czy automatycznie uzupełnić dane adresowe podczas zakupów. Zablokowanie tych ciasteczek w przeglądarce może skutkować nieprawidłowym działaniem serwisu.

Analityka

Oprócz zastosowań w analizach biznesowych, analityczne pliki cookies pozwalają nam zrozumieć w jaki sposób korzystasz z naszego sklepu internetowego, wskazać strony wymagające poprawy lub te, które spełniają swoją funkcję i cieszą się dużą popularnością. Co istotne, zebrane informacje są anonimowe i na ich podstawie nie jesteśmy w stanie zidentyfikować Użytkownika.

Personalizacja

Analizując Twoje zachowanie na stronie oraz preferencje zakupowe dotyczące marek, jesteśmy w stanie wyświetlać spersonalizowane podpowiedzi produktów, dokonywać zmian w obrębie funkcjonalności strony oraz zamieszczać sponsorowane treści. Twoje dane mogą być wykorzystywane do ulepszania istniejących systemów i oprogramowania oraz opracowania nowych rozwiązań.

Reklama

Wyrażając zgodę na te ciasteczka pozwalasz nam dostosować reklamy do Twoich zainteresowań. Z ich pomocą podmioty współpracujące, takie jak Facebook czy Instagram, będą w stanie odpowiednio dopasować wyświetlane treści tak, aby były dla Ciebie użyteczne i odpowiednie.